Ads 300 x 250

15 Eylül 2011 Perşembe

Google Music




 Google'ın ardı arkası kesilmeyen girişimlerine, henüz beta aşamasında olan music.google.com'da eklendi (gerçi eklenmişti ben biraz geç yazdım).

Sistem şöyle;
Kullanıcı bilgisayarına isteğe bağlı "Music Manager" adında küçücük bir program kuruyor, bu program bilgisayarınızdaki müzikleri otomatik olarak tanımlayıp sisteme upload ediyor. İsterseniz i-tunes'tan satın aldığınız şarkıları da aktarabiliyorsunuz. Bu şekilde tüm müzik arşivinizi düzenli bir şekilde sanal ortama aktarmış oluyorsunuz. Dilediğiniz her bilgisayarda siteye girip, kendi arşivinizi kategorilenmiş bir şekilde  dinleyebiliyorsunuz, shuffle özelliği de var.


 Detaya baktığımız da;


Beta sürümünde olduğundan davet alarak üye olabiliyorsunuz. Henüz amerika için geçerli bir sistem ancak davet sistemiyle belki bir şekilde girebiliyorsunuz.(Şahsen bir kere de üye olabildim sorunsuz. Google dns kullandığımdan olabilir.)
Android yazılımına sahip telefonlar için uygulaması  bulunmakta. Dinlediğiniz şarkılara oy verip üst sıralara taşıyabiliyorsunuz  ya da eksi not verip listenizden çıkarabiliyorsunuz. My Library kısmında yüklediğiniz şarkıları, yeniler, albümler, sanatçılar şeklinde sıralayabiliyorsunuz. Ayrıca google'ın size ettiği bedava müzikleri de listenize ekleyebiliyorsunuz. Bu şekilde bir çok grup keşfettim.

Sonuç olarak bu olması gereken bir sistemdi ve google yine yaptı.

 Yakında google dünyayı ele geçirecek dostlar. Tek sayfadan herşeyi yapıyoruz neredeyse. Henüz G+ güzelliklerini fark edemeyenler olmuş olsa da. Popüler kültür gecikmeli yayılır.
Erken keşfedip rahata kavuşmanız dileğiyle.

Sayfayı takip eden ve yazıya yorum yapanlara davetiye gönderebilirim. Elimizde 8 adet davetiye bulunmakta.



3 yorum:

  1. last.fm kabak tadı vermeye başlamıştı. sanıyorum yeni bir site denemenin vakti geldi. lemur'dan rica etsem bana da bir davetiye lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki de hemmen yolluyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Google hesabınızı alırken kaydettiğiniz Yer seçimine göre yapıyor olması lazım.
    Ps: Android uygulaması fazlaca işlemci kullanıyor, optimize edilmesi gerekmekte (beta bir hizmet gerçi daha)

    YanıtlaSil