Ads 300 x 250

10 Kasım 2012 Cumartesi

Güle güle MSN



 Her şey icq ile başlamıştı benim için.Açılışında çıkan tren sesini ilk duyduğunda ürkmeyen yoktur herhalde. O zamanlar mail adresi değil,  kişilere ait sayılar vardı. Rastgele ekleme talepleri geliyordu onlarca." Asl pls ?" o günlerde ortaya çıkmıştı. Sonra herkeste var diye mail adresi aldım, messenger denen programı keşfettim. Gün için görüştüğüm okul arkadaşlarımla üstüne birde msn'de sabahlara kadar konuşurduk. Görmemişlik işte. O zamanlar çok eğlenceli geliyordu. Msn ifadeleri biriktirmeye başladık. Ayrıca keyloggerları bilgisayarımıza almanın en kolay yolu olduğunu öğrendik. Resimlere, şarkılara gömülü virüsgiller ile kolayca şifrelerimize ulaştılar. İtiraf edeyim nasıl olduğunu merak edip bende yolladım bu virüslerden zamanında. Yıllar geçtikçe, yeni sürümler çıktıkça listedeki yeşil adamlar griye dönmeye başladılar. Yeni gelen özelliklerden "çevrimdışı görün" gelince delikanlılık bozuldu iyice. 

 -Sen beni engelledin mi? Hiç online olmuyorsun 
- Olur mu ya zaman bulup açamıyorum msn filan :/
  Son darbeyi Facebook vurdu. Live Messenger kullanıcıları neden on yerde online olalım dediler. Ben mesela Skype yükleyip Facebook ile senkronladım. Tek yerden yazıyorum pratik oluyor. Ses, görüntü kalitesi de diğer programlara nazaran daha iyi.


 Veee en sonunda eski Msn Messenger yeni adıyla Live Messenger'ın 2013'ün başlarında kapatılacağı açıklandı.  Kullanıcılar mail adresleriyle Skype üzerinden oturum açabilecekler. Hatta bu özellik son Skype sürümünde mevcut.Yeni nesiller " msn var mı?" sorusunun manasını bilmeyecekler. Arada özlem gidermek için Çin'e gidebilirsiniz. Çünkü bir tek orada devam edecek. Bunun sebebi Çin'de Facebook'un yasak olması olabilir. 


0 yorum:

Yorum Gönder