Ads 300 x 250

10 Ekim 2012 Çarşamba

Uzun aradan sonra

Yazmayalı çok şeyler oldu :)


 Beklenilen iOS 6 kullanıcıyla buluştu. Benim için hayal kırıklığı oldu. Youtube ve Google ile anlaşmayı bozmaları Apple için hiç iyi olmadı. Apple'ın kendi haritasında aradığınız hiç bir yeri bulamadığınız gibi, yanlış yönlendiriliyorsunuz. Kendileri de bunun için bir özür duyurusu yayınladılar. Buna karşılık Google'dan hala geç değil tekrar anlaşabiliriz şeklinde bir talep geldi. Apple şuan için geri adım atacak gibi görünmüyor.




Guild Wars 2 çıktı !
 Bu oyun ayrı bir inceleme yazısını kesinlikle hak ediyor. Diablo faciasından sonra ilaç gibi geldi. İyice hevesimi alana kadar oynadıktan sonra kendimi "günlük oyuncu" ayarına çekerek günlük hayatıma geri döndüm. "Armor yapayım herkesi döveyim" ya da "geri kalırsam hiç bir işe yaramaz" gibi durumlara mahal vermeyecek bir sisteme sahip olduğundan günde 2 saat oynasanız bile pvp'sinden geri kalmıyorsunuz.

Diablo 3 Pazarı hareketlendi

Gerçek para ticareti için oynadığım oyunu ekonomisi bozulduğu ve drop rate'ler ile oynandığı için bırakmıştım. Başka türlü katlanılabilir bir yanı yoktu çünkü. Geçenlerde Paragon Level sistemini getirdiler. Son level olduktan sonra kazandığın her experience mavi bir barı dolduruyor Paragon level'i aldıkça stat ve magic find kazanıyorsunuz. Bu durum pazarı da hareketlendirmiş. Artık günde bir tur şansımı deniyorum.

Dizi sezonu açıldı

 New Girl bence komedi dizileri arasında farkı iyice açtı. Karakterler, olaylar insanı sıkmadan tam dozunda, bazı espriler izleyicinin anlayışına kalmış, bazen çok ufak ayrıntıları yakalayıp kopabiliyorsunuz.

 Supernatural, her zamanki gibi durgun bir bölümle sezonu açtı. Her sezon ilk bölümleri olaya giriş, anlatış şeklinde olduğundan aksiyon yok diye eleştiri yapmayacağım. Ama senaristler, Sam daha nasıl gıcıklaştırılabilir diye kafa yormuşlar sanki. Bu sezon bir de bütün avcılık bilgileri kendisine vahiy olarak gelen Asya'lımız var izleyip göreceğiz.

  Merlin'de yeni sezonu en çok beklenen dizilerdendi. Bence güzel bir giriş yaptı. Morgana'yı oynayan ablamıza bir güzellik gelmiş. Ama o kraliçe seviyesine yükselen Guinevere 'i oynayan oyuncuyu hala kabullenemiyorum. Orjinal hikayedekine biraz olsun benzeyenini bulsalarmış keşke.Neyse zaten kral Arthur'da sarışın değildi. Mümkün olduğunca az sahnede oynamasını diliyorum.

 How I Met Your Mother izleyicileri ikiye bölünmüş durumda. "Yeter artık bitsin" diyenler ve "olsun bu şekilde de devam edebilir" diyenler. Bence son zamanlarda duygusallığın dozu fazlaca arttı ve dönüp dolaşıp aynı olaylar tekrarlanıyor. Diziyi götüren kesinlikle Barney karakteri. Gerisi için izleyen olduğunu sanmıyorum. Yeni sezonlarını pek başarılı bulmadım.

Heyecanla Vampire Diaries'in başlamasını bekliyorum. İlk bölüm 12 ekim Cuma günü.


0 yorum:

Yorum Gönder